Puss bästa vännen

Bästa killen var också med på Livs kalas. Bland barn som ville kramas, hästar som var spännande att spana in och en massa vuxna som ville klappa så skötte han sig utmärkt. Han bara låg och var sådär snäll som bara han kan vara. Om blev det för mycket gick han därifrån. Han är en ängel sänd från himmelen som vi älskar så mycket.











» becca

2011-12-13

Svar: Tack :) Vill också byta upp mig, men kommer få ha kvar denna ett tag till och den funkar bra så ska inte gnälla haha. Men att det är så stor skillnad på bilderna från D3000 och D300s tycker jag inte så mycket är kameran. Det handlar mest om min egen utveckling och förståelsen för hur en kamera fungerar. haha. :)

2011-12-13

åh vilken härlig blogg du har =) här tänker jag kika in fler gånger! hoppas du vill kika in på min blogg också :) kram