Sköna söndag

Hur som... Schysst med en privatrecension. Jag har själv köpt spelet och kommit igång så smått. Tycker det är ganska likt upplägget från det gamla Deus Ex, vilket ju är bra. Är lite manisk när det gäller att rensa alla rum för att kolla om det finns ammo och andra grejer gömda, för jag har för mig att jag alltid hade brist på ammo i gamla liret. Vet inte om man behöver göra det nu men jag gör det iaf.
Tycker att det är ganska svårt. Precis som du säger blir man lätt upptäckt och då är det kört. Är kass på spela med handkontroll, är mer en piltangenter-och-mus-kille. Men det är ju min inkompetens och det finns inte mycket man kan göra annat än att bli bättre. Story verkar, precis som du säger, vara riktigt bra.
En bira vore schysst. Jag har några bokningar men helt omöjligt är det nog inte. Vi får fundera lite på datum.
/H
Igår var vi på middag hos goda vänner som har tre barn. Det är underbart att se dem leka med Liv och Samson.
Idag har vi gjort lite adventfint och snart är det dags för söndagsstek och potatisgratäng. Kvällens svåra val är att se Boardwalk empire eller läsa Eldvittnet av Keplar.