Man får vara glad för det lilla

Min nya kollega gav mig en fin komplimang idag. Hon trodde jag var 8 år yngre än vad jag är.
Det var inte lika charmigt när fiskbilen var här för ca 6 månader sen. När jag öppnade frågade killen som kör fiskbilen om min mamma var hemma. - Jo, det är hon säkert, dock bor hon 30 mil härifrån svarade jag. Killen skämdes otroligt mycket. Bara för att busa lite extra med honom hade jag tusen frågor om alla hans fiskar. Han var nog rätt nöjd när han fick gå.











2011-09-20

Haha alltid kul att höra att man ser yngre ut, sådnt gillar vi

2011-09-20

Hihi, vad roligt med komplimang. Fick samma fråga av en försäljare förra året som knackade på dörren hos oss o undrade om mina föräldrar var hemma, jag vet att jag nästan bröt ihop efter att han gått av skratt. :-)