Söndag

Liv och jag var på ett lekland idag på förmiddagen. Vi tog även en långpromenad hem i det vackra vädret. Lagade en god räksoppa till lunch och bakade lite cupcakes. På eftermiddagen hade vår bokklubb träff.











2012-03-04

härligt ni verkar haft det idag =)

det ser ut som kungsörnens cupcakes? i så fall vill jag gärna fråga dig om vad du tyckte om smaken på frostingen. har ett paket hemma men läste nån stans att den inte var så god.....

2012-03-04

sv: jag har själv provat de med choklad smak och att dem var söta var inget som störde mig =) däremot gillar jag inte riktigt jordgubbssmak och fick höra att denna jordgubbssmak inte alls var bra....

» Marie

2012-03-04

Ohh ni har också lika härlig och krispig dag, vårat försvann lika fort =D



Ohh skönt att Samson är piggare och inte haft ngt nu, vad äter han för foder?

kramr

2012-03-05

Vad gott!

» Marie

2012-03-05

Näee tycker inte heller att jag ska behöva förklara mig, känns lite sådär liksom



Hoppas att allt är bra med dig idag

kramra

» Mimmy

2012-03-05

Svar: Varsågod!



Härliga foton du tar. Och Liv, har alltid gillat det namnet. Ända sedan min bästis jag hade när jag var liten, lillasyster som var liten som ett mjölkpaket när hon föddes fick det namnet.