11 frågor

Utmanad av http://kiwiberries.blogg.se/ att svara på 11 frågor

1: Vad gör du helst en vacker dag, går till stranden eller till parken? Jag går gärna till stranden

2: Vilken färg har du på inredningen i ditt hem? Jag gillar vitt, min sambo färger så vi har gjort någon mix

3: Om du skulle flytta utomlands, vilket land skulle du välja? USA

4: Vilken är din favorit sötsak? Liv och Samson

5: Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS

6: Vilken är din favorit affär? Har ingen

7: Hur många språk kan du och vilka? Svenska, engelska och lite franska

8: Vart drömmer du om att resa? Älskar att resa och drömmer nu om en resa till Florida

9: Håller du på med någon sport, eller har du hållt på med någon sport tidigare? Jag är ute och joggar en del 

10: Vad gillar du mest, kött, kyckling eller fisk? Jag föredrar skaldjur

11: Har du någon fobi, i så fall vad? Ingen
Jag utmanar alla som vill att svara på samma frågor .











» Mirre

2012-05-17

Ohh vad roligt att läsa, sååå sött punkt 4 =D

2012-05-27

va roligt att du antog utmaningen! underbart att inte ha någon fobi alls!