Utmaning som jag antar

Fick en utmaning av härliga→ {http://myflowergirl.blogg.se/}
 att  jag ska skriva om F E M saker ni inte visste om mig.
Utmana sedan FEM andra att anta denna utmaning, skriv sedan länken till den som du fått umaningen av.



1, Jag är allergisk mot pollen, flera frukter men allra värst mot jordnötter.

2, Sminkar mig nästan aldrig

3, Är väldigt stresstålig men har ibland världens sämsta tålamod.

4, Älskar att resa

5, Är extremt morgonpigg (tyvärr även kvällstrött)

Jag utmanar alla som vill vara med. Lämna gärna en kommentar så jag kan se era svar.











2012-03-07

Alltid kul med listor!

Sv: Tack!

2012-03-07

Tack igen för dina fina kommentarer! :)

» Marie

2012-03-07

Hehe jag är kvällspigg och morgontrött istället. Men är också po9llenallergisk =D



Kramar

» Mimmy

2012-03-07

Ooh älskar listor :P



Svar: Jamen eller hur? Älgkött fick mig att sluta vara vegetarian när jag flyttade hit till hälsingland 5 år sen ^^,

» Louise

2012-03-07

Kul med lista. :)

» Marie

2012-03-07

Tackar och ha nu en topenkväll och vacker bild under

kramar

2012-03-07

jag gillar också listor! kul!