2013

 
 

2013 var nog ett av de sämsta åren som jag har haft i vuxen ålder.

Året började bra med en magisk resa till Thailand, den var fantastik.

 

Våren svepte förbi ganska obemärkt tills den där löpturen.

 

Efter en löptur ute fick jag sån kraftig allergi att jag fick åka ambulans och övernatta på sjukhus.

En riktig nära döden upplevelse.

Sedan hämtade jag mig aldrig riktigt.

Träningen som jag kämpat så mycket för senaste året föll platt.

Löp och träningsförbud hela sommaren.

Sommaren hade absolut sina fina och underbara stunder.

Resa till Rhodos, Henriks 40-årsfest och vi hyrde hus i skärgården.

 

Hösten kom och efterskalvet av allergin släppte.

Tanken var att jag skulle börja träna igen.

Men tyvärr avlöste sjukdomarna varandra hela hösten.

Halsont och migräner som aldrig ville ta slut.

 

I slutet av året fick jag en fråga om jag ville ha en högre position på jobbet.

Den frågan hade inte kunnat komma mer lägligt.

 

Jag ser fram emot ett nytt år och tror att 2014 blir mitt år.

 

 
 
 
 
 











» Marie

2014-01-03

Ja nu är det ert år hoppas vi att 2014 har trevligt att erbjuda ;)
kramar